torsdag 14. januar 2010

Tilbakeblikk på torsdag

Nok en gammel LO, og nok et bevis på at tidene forandrer seg. Denne LOen er fra 2006, og drodligen florerte. Jeg var totalt talentløs på drodling. Så falt idéen til denne LOen ned i hodet på meg, og jeg som pleide å bruke mange dager på en side laget denne i løpet av en time. Merkelig nok fikk denne mye oppmerksomhet på det forumet jeg vanket mest på da. I dag ville den neppe blitt lagt merke til i det hele tatt. Det mest positive jeg kan si om den er nok at jeg aldri har sett en annen LO som ligner det minste på denne :-)

11 kommentarer:

mettepip sa...

Denne var utrolig stilig Kari! Skjønner godt at denne fikk mye oppmerksomhet. Likte veldig godt drodlingen din. Ble så stilig runt det runde bildet. Stilig med sort/hvitt også!
Ha en flott kveld.

Malin a.k.a. Boop sa...

Syns den er kul. Og like stilig idag som i 2006. Jeg digger fremdeles drodling, jeg :)

Heidi sa...

Denne er og blir superkul Kari!!!!

❤ Kaia sa...

Den var jo utrolig flott da....
Og jeg må jo si at du KAN droodle, for makan har ikke jeg sett, den var råtøff.....
Klem fra Kaia

Irene sa...

Synes LOen er stilig jeg! :-)

Marianne/skorpionen sa...

Talentløs på drodling? Nå tuller du! Denne var jo knallstilig!
Så gøy med slik mimring :)

Ha en flott dag og helg!
Klem fra Marianne

Pia sa...

super cool og flot lavet. Du må have en dejlig weekend

Janniche Drivdal Eriksen sa...

så artig denne var!
kjempe flott!
klem

Nelle sa...

Denna er utrolig flott!
Dronning på drodling :D

Klem Nelle

Trudy sa...

Oh this is so sweet Karis, gorgeous image and fabulous colouring.
Hugs Trudy

Bente sa...

Kjempestilig!