søndag 24. januar 2010

Den prektigkledde sommerfugl

I dag har jeg laget et kort til utfordring #69 inne hos Sukkersøtt. Oppgaven var å lage noe som er inspirert av en barnesang. Har lenge lurt på hva jeg skulle bruke disse sommerfuglene fra Prima til. Plutselig slo det meg at de passer utmerket til denne utfordringen - og barnesangen er "Den prektigkledde sommerfugl". Mente å unngå roser og dill på dette kortet, men da jeg hadde fotografert det og fikk se det i bildebehandlingsprogrammet jeg bruker var det fryktelig stusselig og nakent. Det får være måte på clean and simple-uttrykk! Dermed kom roser på plass også på dette kortet, og med noen brune bling på sirkelen i tillegg ble jeg mer fornøyd :-)
Har brukt mønsterpapir fra Crate, My Minds Eye og Prima.
God søndagskveld til dere som titter innom!

17 kommentarer:

Pia sa...

Utrolig nydeligt kort Kari, så søde sarte farver og så flot med den sommerfugl.Du må have en dejig sønda aften.
knus Pia

Nina sa...

For et lekkert kort! På lik linje med alle de andre flotte kortene du lager - nydelige alle sammen:o)

Anonym sa...

Nydelig - sart - herlig - lekkert.

Marianne/skorpionen sa...

Nydelig kort og veldig lekkert med blingene i sirkelen!

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Nyyyydelig kort!!! Her fikk jeg en deiglig følelse av sommer!

Klem Gøril

Eva Helen sa...

Kjempe vakkert kort i duse fine farger og den sommmerfulgen var bare så fiin!Sommerfugler er min favoritt!

Go Kveld

Klem Fra Eva Helen

❤ Kaia sa...

Lekkert kort.
Nydelig sommerfugl, og nydelig pyntet.
HA en flott søndagskveld.
Klem fra Kaia

Leyla sa...

wow! So beautiful!!!!

Trine Pedersen sa...

For et vakkert kort. Så mye flott du lager. Legger meg til som følger her. :)

Articsisters sa...

Smitit från jobbet ett stund och surfar runt. Har inte varir inne hos dig förr men måste bara säga; SÅ UNDERBARA SAKER DU GÖR. Färg och form så jag blir alldeles matt.

Lisbet

Line A sa...

Så flott det ble.. nydelig sommerfugl på kortet.
Og likte fargene her kjempegodt.. :)

Trudy sa...

Oh wow!
This is so very beautifully stunning!
Hugs Trudy

Wenche J. sa...

Så lekkert kort! Har kost meg gjennom bloggen din og du verden så mye vakkert du har lagd siden sist jeg besøkte deg! :)

Anne Cathrine sa...

Såå utrolig enkelt og nydelig kort. Nydelige farger og sommerfuglen kommer virkelig til sin rett. Klem

*marion* sa...

Så skjønn må sart , vakker , ja dette kortet er alt på en gang , utrolig fine farger sammen =)

Bjørg sa...

For et fantastisk kort, Nydelige farger og flott motiv.

Marte sa...

Sart og lekkert kort! Denne sangen satt jeg med også, du har tolket oppgaven flott synes jeg :)

Takk for at du deltar, lykke til!
Gode tanker fra Marte