onsdag 20. januar 2010

Tilbakeblikk på torsdag - og en award

Som nevnt før har jeg ikke laget LOer på tre år. Jeg koser meg med å titte på gamle albumsider, men det er ikke mange av dem jeg er stolt over å ha laget :-) Men denne fra 2006 synes jeg fremdeles er søt. Barnebarnet var bare to år den gangen, og var allerede den gangen glad i rosa. Jammen er det et lite innslag av drodling på denne, også!

Denne uken har jeg fått award av Magnholia - kjempekoselig å bli satt pris på! Hvis du vil lese 7 fakta om meg kan du gå til forrige side i bloggen.

Til slutt minner jeg om avstemmingen om hvordan du maler stempeltrykkene dine - se sidebaren og innlegget under dette.
Ha en fin onsdagskveld!

5 kommentarer:

Meretekj sa...

Kjempeflott lo med ei nydelig lita jente:)
Takk for koselig kommentar i bloggen min.
De akvarellarkene jeg bruker heter:
Canson.
Jeg bruker å kjøpe ei blokk med 100 ark og de er 200 gram.
Du kan bestille de i forskjellige nettbutikker.
Dette får du helt sikkert til:)
Masse lykke til.

❤ Kaia sa...

Kjempeherlig LO, rosa og fin som små prinsesser skal være.
Klem fra Kaia

Marianne/skorpionen sa...

For en søt og rosa LO!
Likte godt de tre små bildene du hadde nede.
Og du er FLINK til å drodle!

Ha en flott dag!
Marianne

Nelle sa...

Kjempefin LO!!
Jeg gratulerer også til din velfortjente Award!

Klem Nelle

Kjerstin sa...

Denne LOen likte jeg kjempegodt, Kari!!! utrolig stilig med de små bildene nede på sida - det må jeg også prøve! :)

Takk for inspirasjon igjen!