torsdag 7. januar 2010

Tilbakeblikk på torsdag

Har ikke kommet meg i gang med kortlaging på nyåret. Men må jo prøve å holde liv i bloggen min, så derfor blir det utover i januar

Lyrikk på lørdag
Snill på søndag
Meningsmåling på mandag

Tilbakeblikk på torsdag

Startet papirhobbyen min med scrapbooking i 2004. Når jeg blar nedover i bunken med LOer er det noen som er helt forferdelige - kunne ikke falle meg inn å vise fram dem i dag :-) Noen veldig få er helt greie, og dem viser jeg fram her.
Denne LOen laget jeg i 2006. Søsteren min lurte på om jeg kunne fotografere sønnen, slik at de kunne sende inn bilde og gratulasjon til lokalavisen på 4-årsdagen. Det ble fotoseanse i hagen, valget falt på dette bildet, og avisannonsen havnet også på LOen. Denne LOen er jeg faktisk fornøyd med den dag i dag, selv om den ikke hører hjemme i dagens motebilde. Liker bildet, og at mønsterarkene passer perfekt til nevøens genser, både når det gjelder farger og mønster. Og når det gjelder mote: Her finnes det ikke en eneste blomst eller et snev av bling :-). Derimot er det brukt kroklisse, eyelets, MM's rubon-bokstaver, QK-alfabet, skumgummistempel og filefolder - hotte saker for noen år siden :-)
Gikk inn i en kraftig scrappetørke som varer fremdeles - har ikke laget en eneste LO på nesten tre år :-(


Nå stikker jeg ned til hobbysakene - kommer inspirasjonen til et kort i kveld, tro?

4 kommentarer:

Mette sa...

Flott LO og farvene matcher veldig godt i sammen!! En nydelig gutt:-)

Klem Mette

Anne sa...

Denne lo'en her husker jeg veldig godt. Jeg har til og med lagret den på maskinen for jeg likte den så godt. Den er så harmonisk og fin og mønsterarket passer jo perfekt til bilde.

Jeg syns rett og slett du skal begynne å scrappe igen Kari....når du klarer å lage så flotte kort som du lager så klarer du å scrappe også.

Janniche Drivdal Eriksen sa...

så flott! og matching av striper på ark og klær!

Knerten sa...

Så nydelig LO; og herlig gutt !