mandag 25. januar 2010

Mandagens meningsmåling


Her lurer jeg på hva som er hovedhobbyen din innenfor kreative aktiviteter? Ser at mange hekler eller strikker om dagen, og mange bruker all sin kreativitet på innredning. Noen har begynt som scrappere og endt opp som kortlagere, og andre har gått motsatt vei. Noen bobler over av kreativitet og har uante mengder energi, og rekker derfor å boltre seg innenfor flere hobbyer :-) Derfor er det denne gangen mulig å krysse av i flere kategorier på avstemminga hvis du deler tiden likt på flere aktiviteter. Stem i vei, og som alltid er det moro om vi får høre litt nærmere om hvorfor du har stemt slik du har gjort :-)

4 kommentarer:

Knerten sa...

God morgen, Kari !
Det handler vel om mestring, at jeg lager kort og ikke strikker eller hekler, tror jeg. Har en søster som er superflink i håndarbeid (hun syr bunad til meg og min datter i år), så det holder jeg meg unna, men kortlaging; det syns jeg at jeg får til, og det koser jeg meg veldig med, så det fortsetter jeg med leenge, håper jeg.
Ha en nydelig dag i dag :-)

Marianne/skorpionen sa...

Du koser deg med avstemninger for tiden skjønner jeg :)

Jeg krysset av for kort, for det er det jeg gjør aller mest av.
Ellers synes jeg det er gøy å strikke, men skulderen min begrenser den hobbyen.
Den andre hobbyen som står nærmest er nok da fotografering. Har lært masse på de to siste årene når det gjelder både fotografering og bilderedigering.

Ha en flott dag!
Marianne

mettepip sa...

Så morsomt med avstemminger Kari!
Jeg svarte kort og annet. Liker også å strikke/hekle, men det begrenses pga helsa dessverre. Ellers har jeg drevet med veldig mye forskjellig opp igjennom årene; porselensmaling, brodering, makramè, maling på tre og terracotta, glassmaling, decoupage, Papertole bl.a. Nå blir det mest kort og andre papirprosjekter, og en LO i ny og ne.

Gunn-Hege sa...

Jeg liker best å lage kort, og det er det jeg gjør aller aller mest av. Egentlig er det for tiden det eneste jeg gjør av kreative aktiviteter. Jeg kan hekle, og har heklet noen små prosjekter opp gjennom, men strikke har jeg ikke tolmodighet til, syns det går så treeeeegt =0(
Ellers har jeg nok prøvd myyyye rart gjennom tida..... og kort, ja det eeeelsker jeg å drive med !!!!!