søndag 17. januar 2010

Snill på søndag for siste gang - trukket

Denne gangen kom random.org fram med tallet 10 - og dermed er Sydney eier av pyntenålene! Send en mail til bloevlun@online.no med adressen din, så kommer nålene i posten etter hvert :-)

Ikke at jeg har tenkt på å bli slem, altså :-) Ble så ivrig på å lage pyntenåler at jeg har bestilt meg mere perler og utstyr på eBay, så kanskje jeg blir snill igjen utpå våren en gang? Skriv i kommentarfeltet hvis du vil være med på trekningen, som blir ved 22-tiden på tirsdag.

28 kommentarer:

Meretekj sa...

Hvor snill du er:)))
Jeg vil gjerne være med på trekningen denne gangen også:)
Nålene er jo kjempelekre!
Håper at du får ei fin uke.

Kjerstin sa...

VAO - har du laga de pyntenålene? Kjempefine!! Blir gjerne med i en trekning hos deg - har jo vært heldig før her hos deg, jeg ;)

Mim... sa...

Jag vill gärna var med på utlottningen av dessa jättefina pyntenålar, kram.

Knerten sa...

Å, så søte. Count me in :-)

Paper Paradise sa...

The pins are gorgeous and so unique. x

annes paperfun sa...

Ååå så nyydelige pyntenåler du har laget!!!
Og så snill du er som lager en trekning :o)
Ha en flott uke,Kari
klem Anne

❤ Kaia sa...

Selvsagt vil jeg være med denne gangen også. Du er nå snill også ;o)
-ebay sier du, bestilte nettopp en haug med halvperler, såååå billig...
Ha ei flott uke.
Klem fra Kaia

HegeHB sa...

Er gjerne med på trekningen jeg. Kjempesnilt av deg. Nålene er superlekre:) Ha en fin mandag!

Turid sa...

Kjempefine nåler igjen Kari!
Trekker et lodd jeg :)
Ha en fin uke!

Hilsen Turid

S_U_F_69 sa...

Jeg prøver lykken igjen :)

RitaK sa...

Prøver igjen jeg Kari, og ser om jeg har lykken med meg denne gangen ;-)

Eva Helen sa...

Heisan!Idag kom de flotte pyntenålene til meg.Tuuusen takk.Ta en titt på bloggen min,for jeg har skrevet noe til deg.

Klem Fra Eva Helen

Karen O sa...

Så snill du er!! Nålene dine er jo bare kjempe fine! Blir selvfølgelig med i trekkningen denne gangen også :)

Anne sa...

Klart jeg vil være med i trekningen på disse flotte nålene.

Elisabeth sa...

Hei igjen. Må si at du er kjempesnill, Jeg vil gjerne være med denne gangen også. Synes du er flink å lage både nåler og kort og andre lure ting. Takk for innspirasjon du deler deler med andre. Ha en fortsatt fin uke

Elisabeth sa...

Du er virkelig snill. Jeg blir gjerne med på trekkningen din. Du lager nydelige nåler og masse andre ting. Takk for at du gir meg innspirasjon.

magnholia sa...

Hei!
Nålene dine er jo superflotte!
Vet at du har fått award før-
velg hva du vil gjøre-, men jeg måtte gi den til deg for jeg synes du lager så mye fint!

Nelle sa...

Kjempefine!! Klart jeg vil være med i trekningen på disse flotte nålene.
Ha en flott uke!!
Klem

Eline sa...

Hei.
Så snill du er =) Kjempefine nåler. Jeg vil gjerne være med i trekningen av dem =)
Ha en fin uke.

Anne Bente sa...

uhaaaa så spændende, hvor er de bare flotte, jeg vil meget gerne være med på trækningen:)

Pia sa...

sikke flotte pyntenåle du har lavet, super lækre

Marit sa...

Hei!
Stilige nåler - jeg blir gjerne med på en trekning:)

Irene sa...

Prøver lykken igjen, og blir gjerne med på trekning.

Hilsen IreneR

Anonym sa...

Kjempefine -prøver lykken:)

Iselind sa...

du og du så snill du er, og jeg prøver lykken en gang til, for de er så lekre de nålene du lager.

Ha en fin dag

Iselind

inger synnøve sa...

så lekre disse var:) du er knallgod til så mangt:)

Knerten sa...

Gratulerer Sydney ! Hilsen litt *misunnelig*...
Ha en fin dag, Kari !

S_U_F_69 sa...

ÅÅÅ, tusen takk!! :D