søndag 17. januar 2010

Kort i brunt og turkis

Har prøvd meg på ukens utfordring hos Sketchy Colors, der oppgaven var å bruke fargene brunt og turkis. Mønsterpapiret er fra Websters, og på leting etter noe å pynte kortet med kom jeg over en bortgjemt eske med gammelt stæsj som jeg helt hadde avskrevet å kunne bruke. Der fant jeg denne metallrammen fra K & Company, og denne synes jeg passer utmerket til Websterarket. Blomsten i turkis er fra Papirloftet, rosene som jeg egentlig ikke liker fargene på fikk et løft ved å sprayes med glimmermist-gull. Blonden er fra Prima, tror jeg, tekststempelet fra Stempelglede og bladene er trykket ut med en Martha Stewart-punch. Dette kortet passer også til utfordringen på Kort o Mania, der man skal lage noe uten å bruke motivstempel.


Enda en koselig award har dukket opp her, denne gangen fra Maya. Tusen takk, Maya! 7 opplysninger om meg finnes lenger ned i bloggen her :-)


Titt innom igjen i kveld hvis du vil være med på trekning av pyntenåler denne uken også :-)

26 kommentarer:

TesaB sa...

Åhhhh, det är så himla fint! Vilken helt otroligt fin spets!!!

Andrea sa...

fantastic card, love it

Aina sa...

Helt nyyyyydelig kort!

Anne Cathrine sa...

Så nydelig kort.Brunt og turkis passer så godt sammen:)likte metall ramma veldig godt.

Grethebella sa...

Nydelig kort du har laget denne gangen. Den rammen med stempelet inni er bare skjønn!

Yvonne sa...

Utrolig stilig kort! Herlige farger. Og den sminkeboksen lenger ned var bare råååstilig!
Ha en flott søndagskveld!
Klem, Yvonne :)

❤ Kaia sa...

Nydelig kort.
Og for et flott mønsterark.....
Klem fra Kaia

magnholia sa...

Så morsomt at den rammen som du hadde avskrevet passet så fantastisk flott da! Supert kort!

Knerten sa...

Så stilig kort, Kari !

Domna sa...

Kari, stylish and very beautiful!!! Fantastic frame! ))

mettepip sa...

Åh, dette var utrolig nydelig Kari!
Lekkert ark, og det ble utrolig fint med den avlagte ramma di!

Marianne/skorpionen sa...

Åhhh...så lekkert! Nydelige fargetoner og den metallrammen passet jo utrolig godt her!
Jeg har fått laget et kort til denne i dag, men ikke helt sikker på om jeg sier meg ferdig med kortet. Får vente til i morgen å se hva hjernen har jobbet med i løpet av natten (for den har jeg inntrykk av ikke sover i det hele tatt for tiden :D )

Ha en flott uke!

Klem fra Marianne

Meretekj sa...

Nydelig kort.
Den metallramma var lekker:)

Mim... sa...

Såå flott detta kortet är och en så fin ram.

Pia sa...

super rålækkert kort med flotte detaljer

Anne Bente sa...

åh..... så super super flot, helt utrolig nydelige farver du har brugt

100000 tak for at du deltager på Kort O Manias udfordring-

Anonym sa...

Kjempefint kort! Ser jeg har laaang vei å gå.. :)

bestevenn sa...

Nydelig kort du har laget. Kjempeflott bakgrunnspapir og nydelig pyntet. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania

Aud Kirsten sa...

Ååå dette var utrolig nydelig Kari!
Nydelige farger og flotte detaljer.
Tusen takk for at du deltar på kort O Mania´s utfordring:o)

inger synnøve sa...

nydeligt kort. sålekre farger i sammen disse var :)

Line sa...

Kortet var kjempe flott, og ikke minst fargene.Likte den runde rammen også.

Kari sa...

Tusen takk for en hyggelig kommentar i bloggen min, det satt jeg virkelig pris på når det kommer fra en så dyktig kortlager som deg.

Dette kortet var kjempeflott, elsker arket du har brukt!

Ha en fin dag.

Trudy sa...

Gorgeous card Karis, so cute and wonderful!
Hugs Trudy

Maya sa...

Vakkert, vakkert!
Så masse lekre detaljer og nydelig laget!
Takk for at du deltar,
klem fra Maya:)

Janniche Drivdal Eriksen sa...

lekkert kort!
klem

Linda S. L sa...

nydelig nyyydelig!! likte alt ved det :)
tusen takk for at du deltar på kort o manias utfordring :)
klemmmm