mandag 11. januar 2010

Mandagens meningsmåling

Det var så bra oppslutning om forrige mandags meningsmåling at jeg legger ut en ny denne uka :-) Denne gangen lurer jeg på hva slags stanseverktøy du foretrekker. Noen sverger sikkert til den gode, gamle QK-tanga, mens andre koser seg med avanserte elektroniske vidundere. Kanskje har du flere stansemaskiner i huset - da får du stemme på den du bruker mest. Skriv gjerne en kommentar i innlegget her hvis du føler at du vil forklare mer enn en enkel stemme kan si.

Resultat på meningsmålingen:

Jeg har masse scrappeduppeditter, men bare én av dem har jeg et kjærlighetsforhold til, og det er Cuttlebugen min :-) Ser ut at det er flere som synes den er en god ting å ha, den "vant" overlegent på ukens meningsmåling - hele 33 personer (50%) foretrekker denne. Flere av maskinene er av nyere dato, så kanskje resultatet vil bli annerledes om noen måneder. Men jeg har i hvert fall ingen planer om å bytte ut Cuttlebugen min.

Cuttlebug: 50 %
Revolution: 10 %
Spellbinders Wizard: 9 %
QK-tang: 7 %
Epic six: 6 %
Silhouette: 4 %
Sissix Big Shot: 3 %
Slice: 3 %
Cricut: 1 %
Boss Kut: 1 %
Annet: 3 %


Minner om innlegget under her hvis du ikke har sett det, trekning på nålene i morgen :-)

12 kommentarer:

Eva Helen sa...

Jeg har revolution Til QK ,men ønsker meg helt klart en bredere stansmaskin,for den jeg har ,er for smal og kan ikke lage så masse med den.

❤ Kaia sa...

Hei.
Jeg har både Cuttlebug og Qc-tang, men jeg må jo si at jeg digger cuttlebug'en.
HAr lagt inn min stemme...
Klem fra Kaia

HegeHB sa...

I tillegg til CB som jeg bruker aller mest har jeg QK tang og Craft Robo - begge deler lite brukt. Men jeg digger Cuttlebugen som jeg deler med min venninne:)

Meretekj sa...

Jeg er kjempefornøyd med cuttlebugen min.
Lager kun kort, så den er bred nok.

Janniche Drivdal Eriksen sa...

usj jeg har gamle røde sizzix som veier et tonn minst!
jeg ønsker meg en cuttlebug!
og venter på et tilbud...men det ser vist ikke ut til å komme - kanskje på messa?
klem

Randi Th. sa...

Jeg har Silhouette og Cuttlebug.Er fornøyd med begge, men bruker Cuttlebug mest for tiden.
Har gitt min stemme.

Tone sa...

Helt klart CB:)

S_U_F_69 sa...

Jeg svarte Cuttlebug som jeg bruke mest pga store alfabetpalter. Men jeg er svært glad i tanga mi og liker den aller best - minst prakk med den :)

Aina sa...

Er så fornøyd med Cuttlebugen min :)

Nelle sa...

Jeg har både Cuttlebug og Slice, men Slice bruker jeg mest.

Margareth sa...

Jeg har silhouette, qk-tang og cuttlebug. Jeg foretrekker cuttlebugen, men har nok brukt silhouetten mest ( har hatt den mye lenger også...). Stemte for cuttlebug så klart!

Gunn-Hege sa...

eg stempe på QK tanga, men bruker også CB.
Artig med slike meningsmålinger Kari =0)
Og for å svare på det med alle korta mine. De tar nok en del plass, men de som har "vanlig" størrelse, (10 x 15 cm) har jeg i fotoalbumer. Og de som er for store til det, har jeg i ekser, sortert etter ubrukte og brukte. Hadde sortert etter tema en gang, men det ble mye pes....