søndag 13. september 2009

Utfordring - trukket!

For å bli med i trekningen av godteriet under her, må du ile til scrappepulten og gjøre en liten innsats selv. :-) Du må dekorere en fyrstikkeske, fortrinnsvis den i størrelsen 7 x 5 x 2,5 cm, og den må lages spesielt til denne utfordringen. Legg ut bildet av esken i bloggen din med link til bloggen min, og link til bildet i kommentaren til dette innlegget, så blir du med på trekningen. Du får gjerne linke til utfordringen i bloggen din allerede nå, slik at flere finner den. :-)


Godteriposen inneholder en eske med Hitch fasteners fra Tim Holtz - fine å bruke til knotter på fyrstikkesker, 35 mulberryroser i størrelse fra 1,5 - 2,5 cm, Say it in Pearls and Crystals fra Prima, pompombånd og charms - alt skulle passe til å pynte enda flere fyrstikkesker . . .
Du har to uker på deg - alt må være ordnet til søndag 27.september kl. 20.00.
Håper jeg får se mange spreke esker!

8 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Så kult.
Skal se om jeg får til å lage pynte en eske....
Klem fra Kaia

❤ Kaia sa...

Det skulle stå pynte en eske, stryk lage...
;o)

Anonym sa...

Å pynte fyrstikkesker er kjempe gøy.
Denne konkurransen vekket liv i pyntegleden min igjen og resulterte i 10 ferdige fyrstikkesker.

Her er link til mine bidrag:
http://redfrostsinlillekrok.blogspot.com/2009/09/10-fyrstikkesker.html

Takk for at du utfordrer og skaper liv i en støvete scrappekrok.

Lisbet sa...

Hei Kari
Jeg var jo nødt til å prøve meg på dette da, blir fristende med utfordringer og premier hi hi.

Har bare laget en da, men tenkte å pynte noen til jul som gaver men da kun oversiden for fyrstikkene skal jo brukes da.

Du finner mitt bidrag her:http://lifablogg.blogspot.com/2009/09/fyrstikkeske-utfordring.html
Ble desverre dårlig bilde men fikk det ikke bedre til.GRR

Carina sa...

Heisann!

Da har jeg pyntet en fyrstikkeske jeg også! Det ble av den store modellen, men håper jeg får være med for det:-)

Her er linken til bidraget mitt:

http://carinagundersen.blogspot.com/2009/09/karis-fyrstikkeskeutfordring.html

Carina :-)

mettepip sa...

Så morsomt at du lager din egen utfordring i bloggen din, og for en lekker premie;)
Kjøpte en 3-pack med mellomstore fyrstikkesker, og da pyntet jeg likesågodt alle 3!

Du finner de i bloggen min

HER

Kari sa...

Så mange flotte fyrstikker dere har laget! Egentlig fortjener alle en premie, men den som hadde lykken med seg denne gangen (ved hjelp av et terningkast :-)) var Carina. Gratulerer!

Carina sa...

Johoo! Det hadde jeg flaks gitt:-D

Tusen takk, gleder meg til pakken kommer i posten!

Hilsen Carina