søndag 27. september 2009

Superenkelt julekort

Årets andre julekort. Dette ble superenkelt, men syntes det var vanskelig å finne stæsj som passet til dette mønsterarket. Arket tilhører fjorårets kolleksjon til en norsk produsent, men husker ikke hvilken. Fortell meg det gjerne hvis du vet det!

Har lagt til gadget'en Følgere, så hvis du har lyst til å følge bloggen min setter jeg pris på det! Minner også om utfordringen et par innlegg under her - setter du i gang straks rekker du å bli med - den går ut i kveld :-)

9 kommentarer:

Tatjana's Corner sa...

Kjempefint kort du har laget. Lurer på om det er 3dydesign eller
Vivi Spigseth.

Agnetha sa...

Et flott kort, og nå fikk jeg jammen et tips til hvordan jeg skal bruke det:)Husker ikke helt hvem som hadde det igjen, men mener det er enten Papirdesign eller Vibeke Spigseth

Aina sa...

Stilrent og flott :O)

❤ Kaia sa...

Kjempeflott kort.
Jeg lagde også et kort av det arket i fjor, det er fra Papirdesign. Og arket i seg selv er jo så flott.
Ha ei flott uke.
Klem fra Kaia.

PS. Nå er jeg en følger av bloggen din.

Marianne/skorpionen sa...

Synes dette var herlig!
Har noen ark fra dette jeg også og nå fikk jeg tips hvordan bruke det :)
Flott med flere paneler/matter her.

Marianne

Pia sa...

woooow hvor er det smukt

Biggan sa...

Så enkelt och så vackert!

Lisbet sa...

Utrolig nydelig kort du har laget Kari.
har lagt meg til som følger av bloggen din:-)

Wenche J. sa...

Det enkle er ofte det beste, det. Nyyydelig julekort, Kari!