mandag 1. februar 2016

Lommekort - DT-bidrag Hjerteboden

Februarutfordringen hos Hjerteboden er bretting.
Jeg har valgt å lage lommekort, som er enkle og raske
å brette, men artige å pynte og dekorative når de er ferdige.
 Du finner framgangsmåten her,
Trykk på bildet for å få det større.

 
Jeg har brukt papir fra Valentinserien til Pion Design, men
du kan bruke hvilke som helst tosidige mønsterpapir.
 
 
Jeg synes ark i størrelse 24-26 cm gir et fint utgangspunkt
for disse kortene, men her har jeg brukt ark på 28x28 cm
for å få litt mer plass å pynte på og bedre plass å skrive på.

Det ble litt papir til overs, så da ble det et minikort i tillegg
(kan kanskje brukes som kort i en blomsterbukett?) -
her er papiret jeg har brettet 15x15 cm.
 

Detaljbilde av blomsterpynten.
 
 
Bretting er gøy!
Prøv du også, og husk å legge inn resultatet hos Hjerteboden!


Ingen kommentarer: