mandag 23. november 2015

Maskulint kort laget for Hjerteboden

Dette kortet er til novemberutfordringen hos
Hjerteboden , der jeg nå er ny inspiratør.
Utfordringen i november er å lage et maskulint kort.
Ikke det letteste temaet for meg, som elsker å
ha blomster som hovedpynt på kortene mine :-)
Mønsterarket jeg har brukt fra Maja Design
passer i hvert fall godt til et herrekort, og i stedet for
å pynte med halvperler, fant jeg både runde
og firkantede metallbrads i mine gamle
utstyrsgjemmer - syntes de egnet seg godt her.
Og en liten blomsterbukett fikk jeg lurt inn :-)
 
 
Jeg brukte 3D-puter under det utklipte bildet av mannen,
og også under klokka, for å få litt dybde og liv i kortet.
 
 
Metallbrads. Klokka er klipt ut fra et mønsterark
(Maja Design) og limt på med 3D-puter.
 
 


Ingen kommentarer: