mandag 2. juli 2012

Restekort

- kan man kanskje kalle dette, brukte mønsterarkrester etter lommekortet i forrige post.
Har hatt osteklut liggende i månedsvis, og tenkt at den kommer jeg aldri til å bruke. Ser så fint ut på andres kort, men det er liksom ikke meg. Og har egentlig ikke forandret mening etter å ha prøvd det på dette kortet - det ble ikke spesielt vellykket. Ergrer meg dessuten over den totalt u-elegante blomsteroppsamlingen nede i høyre hjørne. Jaja - legger nå ut kortet her likevel :-)







6 kommentarer:

Anna Kristine sa...

Syns kortet blei riktig så fint eg. Nydelige farger.

Kjersti sa...

Et nydelig kort Kari, synes absolutt at blomsterdekorasjonen ble flott!
Ha en fin dag!
Klem fra Kjersti:)

Anne-Eddie sa...

Nå er du ikke snill med deg sjøl!!
Dette likte iallefall jeg!!
Har og brukt osteklut noen få ganger, men det faller IKKE lett!!
Uelegant er det nå ikke med de vakre blomstene!! Klem fra Anne-Eddie :D

Riet sa...

So beautiful card,I love the image and your papers.

Hugs Riet.xx

livmme sa...

Likte kortet jeg da, selv om det er litt utenfor din komfortsone ;)
Herlige lillatoner og flott blomsteroppsamling. Synes ostekluten passet godt og likte godt at du blandet roser og snurreblomster!

Anne sa...

Jeg syns blomstene og ostekluten ble nydelig, jeg! Orginal måte å bruke den på også. ;)
Lekkert med perlene, og såå fine farger.

Klem, Anne.