mandag 7. mars 2011

Litt strikking i påvente av kortinspirasjon

Jeg tror stadig at jeg skal komme igang med kortlagingen igjen, men jammen  går det tregt. Kort-o-mania inne på scrapping.no har startet opp igjen, får se om det kan sparke meg igang.
Har hivd meg på fargealongen inne på Casakreativ. Der skal man strikke/hekle et eller annet i en bestemt farge for hver måned. Satser på dukkeklær - lite nok til at jeg kan få til et plagg hver måned :-) Januarfargen var hvit, og da ble det et par bukser. I februar var fargen rosa, og jeg endte opp med genser og lue som matchet buksene fra januar. Gult garn er handlet inn til marsprosjektet. Det blir vel start og ni-strikking siste helga i måneden, kjenner jeg meg selv rett :-)
God uke til alle som titter innom her!




5 kommentarer:

Connie sa...

Så nydelig.
Husker godt denne dukka. Har sydd mye klær til disse.
Ha en fin dag.
Klem

Anonym sa...

Såå flotte dukke-klær!!
Klem i fra mæ:)

Marianne/skorpionen sa...

Så utrolig nydelige dukkeklær du har strikket her!!
Håper du har en fin søndag :)
klem
Marianne

Anonym sa...

Hei, kunne ikke la vær å kommenterer denne, den er jo så nydelig. Hvis du er interessert i flere oppskrifter kan du ta turen innom http://www.doll-knitting-patterns.com/strikkeoppskrifter-dukkeklaer-baby-born.html som et lite tips! Ha en strålende vår..

Sylvia sa...

Så flott strikkesett! Den som fikk disse klærne til dukken sin ble nok glad.