søndag 17. oktober 2010

Julekort i lilla og grønt

Hjemme igjen etter koselige dager hos begge døtrene. Gledet meg til litt kortlaging denne siste dagen av høstferien. Men etter å ha laget 36 takkekort i rosa sammen med ene datteren i løpet av tre dager denne uka, er det heller dårlig med fantasi og motivasjon :-) Dette enkle kortet er det eneste jeg har klart å presse fram så langt i dag. Julearkene er nyinnkjøpte og fra BoBunny, nyinnkjøpt er også snøfnuggpunchen fra Martha Stewart (brukt på grønt mønsterpapir bak sløyfa - jada, det ble en stopp på Bikuben på turen ned til Halden :-) ). Stempelet er vel fra Kreativ Hobby, sirklene er festet med 3D-puter, og det lilla båndet har vært i båndsamlingen min i flere år. Bånd finnes sjelden på kortene mine, har dårlig dreis på å bruke det. OBS! Ikke en eneste rose på dette kortet :-)
God søndag ettermiddag!



8 kommentarer:

rudlis sa...

Beautiful colors card :)

Knerten sa...

Så stilig julekort Kari ! Originale og friske farger :-)

SYLVIA-ANNE sa...

Beautiful card Kari - I love the colour combination of the blue and green. Hope you are having a wonderful weekend.
Love, Sylvia x

Riet sa...

What a gorgeous card Kari.

Hugs Riet.x

Nelle sa...

Vilken spännande färgkombination! Blev jättesnyggt!!!

izi sa...

Uvant fargekombinasjon, men å, så nydelig!

Ateliê Toque de Arte sa...

Beautiful colors card
Kisses,
Iray

Janniche Drivdal Eriksen sa...

måtte legge meg til som følger jeg
klem