lørdag 7. august 2010

Grønt lys - Ekstra Cute #11

Grønn er definitivt ikke min yndlingsfarge. Da jeg for noen år siden laget LOer ble jeg sur på meg selv fordi jeg ofte endte opp med grønne LOer - antagelig fordi kartong og papir skulle matche graset på bildene jeg scrappet :-) Kort i denne fargen har jeg glatt unngått. Inntil i dag, da jeg oppdaget utfordringen "Grønt lys" inne hos That's just so cute. Ettersom fantasien og kreativiteten min ikke strekker seg lenger enn til disse runde staffelikortene med diameter på 10,5 cm nå om dagen fikk det bli et slik. Og så ergrer jeg meg som vanlig grønn (!) over at fargen på bildet ikke blir som i virkeligheten, samme hvor mange funksjoner jeg prøver meg på i bildebehandlingsprogrammet.
Stempel fra Stempelglede, mønsterpapir fra Maja Design og Prima.
Fortsatt god helg til dere som titter innom!

8 kommentarer:

Nowalinka sa...

Beautiful card :)

Anne Cathrine sa...

Såå utrolig nydelig kort. Flott pyntet. Liker så godt de runde kortene dine:)

❤ Kaia sa...

Kjempeflott kort igjen...
De er flotte de runde staffelikortene dine. Hvordan gjør du bak kortet? altså, jeg mener hvordan henger det sammen på baksiden?
Fin måte å få brukt opp lassevis med restepapir f.eks....
Klem fra Kaia

~Isabell~ sa...

ahhh, dette var aldeles nydelig. Knall flott med blomstene slik

takk for ditt bidrag=)

Kjerstin sa...

Du tryller fram de nydeligste ting! :) Elsker måten du klarer å få rosene så elegante på!
Tji-hi - holder faktisk på med en grønn LO jeg har tenkt å levere inn som bidrag selv, men da er det en grønn juicekartong som er utgangspunktet, og ikke gress :)

Har ufattelig lyst på sissix og spellbinders jeg også nå - sånne doble kort som du har laga her kan man f eks ikke lage med Silhouettemaskina - så der er excusen min til hvorfor jeg bør ha begge... ;) Sparer! :)

Asil sa...

Jeg ELSKER DET!! Grønt er sommer og friskt og bare herlig! Og sjekk den blomsterranken din da! Oh la la! Dessuten er jeg blodfan av disse runde små kortene - de er så gjennomført nusselige!!

Takk for at du delter! :)

Jannes scrappeblogg sa...

Tusen takk for at du tok deg tid til dette. Skal jammen meg prøve. De er utrolig nydelige disse kortene.

SYLVIA-ANNE sa...

Another gorgeous easel card Karis. Thank you for sharing, and greetings from England!
Sylvia xx