lørdag 7. november 2009

Et hvitt julekort

Rufs og tufs og riv og slit er ikke helt meg, men her har jeg prøvd en forsiktig variant - lenger enn dette strekker jeg meg ikke :-) Mønsterpapir fra Papir Design (også det som engelen er klippet ut av), gulnede engelske blonder og gammel knapp funnet i svigermors gjemmer, Melissa Frances-hjerte, perleswirls fra Prima, og blonden som jeg har knyttet sløyfe av kjøpte jeg forrige helg i en hobbybutikk i Halden der jeg endelig fikk se Anne Kristines nydelige kreasjoner live! Dette kortet havner nok ikke i kortboksen på jobben, ser ikke for meg at mine jordnære kollegaer sender julekort i denne stilen :-)

8 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Åhhh..så nydelig! Aboslutt noe jeg ville blitt glad for å få i alle fall, helt min stil!
Så lekkert med blondene :)
Rufsete kanter går da fint det, synes du klarte det veldig bra ;)

ha en flott lørdag :)
Marianne

Line A sa...

Synes det var et nyydelig julekort, jeg! :)

Pia sa...

hvor er det smuuukt

Jaana sa...

Very nice card!! Love it!

BitchA.Lgl© sa...

WONDERFUL !!

Trudy sa...

Woow!!!! This is beautiful Karis!!!!
Hugs Trudy

Vibeke sa...

Utrolig delikat og nydelig kort!!!

På landet sa...

Ååååå så nydelig....

God helg