onsdag 9. oktober 2013

Forsøk på et lommekort

Tittet inn hos Pink Lady, og fikk inspirasjon til
å prøve meg på et lommekort.
Har mange ganger tenkt jeg skulle lage et slik,
men først nå ble det noe av :-)

Denne måten å brette på lærte jeg da jeg gikk
i første klasse, en gang langt tilbake i forrige århundre.
Vi brukte det som konvolutter til å ha
bokstavbrikker i.

Kortet under er egentlig et prøvekort for å finne litt ut
om størrelsen jeg skulle velge.
Fikset fram et gammelt og glemt mønsterark fra
langt nede i papirbunken - fra KaiserKraft.
Vanskelig å finne noe å pynte med til denne fargen,
men innerst blant alle eskene med stæsj fant jeg
flere esker med blomster fra tiden
da Papirloftet var yndlingsbutikken,
og her fant jeg en farge som passet.

Oppi lommen er det et kort,
det er foreløpig upyntet.

Moro å lage dette, tror jeg skal bla meg
videre nedover i bunken med glemte papirskatter
og lage noen flere :-)
 
 


3 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Kortet ditt ble kjempe flott!!!!
Så moro at du fant inspirasjon hos meg da:-)...moro å lage er de og:-)

Ha en fin kveld!
KLem Laila.

Guri sa...

Så lekkert! Kanskje eg skal tørke støv av denne bretteteknikken eg også. :)

Anne-Eddie sa...

Dette var skikkelig flott! Fargen liker jeg også, og vakre blomster som passer til! Klem fra Anne-Eddie ;)