onsdag 24. juni 2009

Honest scrap



Jeg er dårlig på å motta, takke for og legge ut awarder - men tusen takk til alle som har gitt meg en slik oppmerksomhet! Denne, som jeg fikk av Aina her om dagen, velger jeg å legge ut :-) Jeg bruker ikke tid på finne ut hvem som har fått/ikke fått denne før, men har du lyst på å plukke den opp og legge den i din blogg, kommer jeg inn og titter på dersom du legger igjen et hint her om at du har funnet den her :-) Denne går ut på å skrive 10 sannheter om seg selv. Jeg har ikke så mye spennende å fortelle, men skal se om jeg kommer opp i 10 punkter.


1. Har - om noen måneder - vært gift i 30 år.
2. Min store rikdom og stolthet er våre to døtre!
3. Har to supersøte barnebarn og to kjekke svigersønner.
4. ELSKER jobben min - er helt på rett hylle i livet!
5. Går aldri på jobb uten øyensminke.
6. Har alltid ønsket at jeg var høyere - er bare 1,57 cm.
Men trøster meg med at jeg når opp når jeg skal børste håret,
og jeg dingler ikke med bena når jeg sitter på fortauskanten :-)
7. Drikker Cola light hver dag.
8. Jeg er glad i å lese, men PC'n stjeler altfor mye tid.
Blant annet har jeg i sin tid puslet med denne hjemmesiden:
http://buflod.net/ragnar/ , og denne:
http://home.online.no/~bloevlun/sider/buflod.htm (om min pappa)
9. Liker å reise - foretrekker storbyferier.
10.Får vel 99,9% av bloggens leser mot meg, men: Jeg liker ikke katter :-)

3 kommentarer:

Kjerstin sa...

Synes det er helt greit at du ikke liker katter, jeg... ;)
Nå har jeg brukt et par ting jeg fikk av deg, forresten :) Take a look! :)

RitaK sa...

Honest Scrap-awarden er plukket opp, sannhetene skrevet og utfordringen sendt videre:-)

Biggan sa...

Otrligt snyggt kort, underbara färger och layout! Tack för din kommentar! Vi verkar vara rätt lika..; ålder, två barnbarn, lärare, 1.60 cm är jag :))
Lägger till din blogg i min lista, hoppas det är OK?

Kram Birgit