onsdag 13. mai 2009

Blog candy :-)

Oppdaget plutselig at telleren på siden her har passert 10 000 treff, og da må det vel være på tide med en liten blog candy? Denne inneholder et Gorjuss-stempel, Say it in crystals, et utvalg roser og blomster, en blonde og litt smått og godt med metall. Hvis candyen frister vil jeg at du linker til candyen med bilde i bloggen din, og setter inn en kommentar i dette innlegget slik at jeg får deg med i trekningen. I tillegg vil jeg synes det er veldig koselig om du tar deg tid til å titte på de to siste sidene i bloggen min og skriver en liten kommentar under det kortet du liker best - men dette er selvfølgelig helt frivillig! Trekker denne på kvelden den 1. juni - 2. pinsedag.

92 kommentarer:

Meretekj sa...

Gratulerer med så mange besøkende:)
Du lager utrolig mye fint,-det er bestandig spennende å se i bloggen din.
Jeg vet ikke hvilket kort jeg syns er finest..Alle er like fine,men jeg er jo selv veldig glad i masse blomster og stæsj.
-Flott candy som jeg gjerne vil være med på.

Lena Katrine sa...

Gratulerer med 10.000 besøkende Kari!! Alt du lager er flott, så jeg klarer ikke å velge ;o)

Legger bilde med i link i bloggen min straks - flott candy!!

ha en fin kveld! Klem

❤ Kaia sa...

Jøss. 10000, kjempebra.
Flott candy, og den vil jeg selvsagt være med på. Legger bilde og link i bloggen med en gang.
Når det gjelder å velge ut et kort, så liker jo jeg alt du, men bryllupskortet, og det grønne er jo ekstra fine da.

Ha en fin kveld :o)

Torill sa...

Så flott!!!
Jeg er så glad i blomster!!! Count me in for it!!!!

Unknown sa...

Flott blog candy, Kari!
- og gratulerer med 10000 besøk i bloggen!!

Link til candy`n din legges i bloggen min!

:-)

Hege

Mouse40 sa...

Congrats on your 10000 hits!!
You have a wonderful blog and what you are doing very nicely
Great blog ствн! thanks for the chance to win!
I'm now your follower and I posted a link on my blog: http://mouse40.blogspot.com/2009/05/1-8-clare-11-8000-24-38-angi-31-debbie.html

Monika sa...

Gratulerer så masse med 10,000 hits!!
Du hadde utrolig masse flott i bloggen din!! Det lilla kortet ditt var jo bare helt nydelig, og så synes jeg det var så morsomt med bamsen på Roma bildene :)

Kjempeflott candy!! Jeg har lagt inn link og bilde i bloggen min!!

Ksenia sa...

Congrats on your 10000 hits!!
Sweet candy!
My post about it http://miawoo.blogspot.com/2009/05/blog-candy-0106_14.html

Pauline C sa...

Congratulations Kari on your 10,000 hits and thanks for this lovely candy offer. I have linked to your candy from my blog :-)
Pauline x

Unknown sa...

gratulerer så mye med 10000 besøk:)

har lagt inn candyen din i bloggen min.

nydelige kort du har laga:)

Рачето sa...

Кари,моя любим блог !Много много посещения ти пожелавам.!
от Бьлгария Ра4ето

♥ Monica ♥ sa...

Gratulerer med så mange besøkende. Men det er jo ikke noe rart da, så masse fint som du lager. Så masse flott inspirasjon.
Nydelig candy og. La til link på bloggen min. http://kreativkort.blogspot.com/2009/05/blog-candy-hos-kari.html

Angella sa...

Gratulerer Kari!
Jeg kom tilfeldig over bloggen din, og det er klar jeg vil delta i din blog candy... Kjempegøy å få muligheten til å vinne en så flott Candy:)

Angella

Therese sa...

Så mye fint du har i bloggen din! Syns du pynter kortene dine på en veldig delikat måte. Jeg har linket til candyen din i bloggen min.

Inas lune hjørne. sa...

Gratulerer med 10 000 besøkende! Det står respekt av det!

Heidi sa...

Gratulerer med 10 000 treff på bloggen!!

Synes du lager kjempemange fine kort og det er vanskelig å velge bare 1. kortet til maja var jo bare kjempesøtt da. :-)

Har skrevet om deg i bloggen min, og vil selvsagt være med i trekningen om alle de lekre blomstene...

Hege sa...

Gratulerer med så mange besøkende i bloggen din!

Virkelig mange fine kort du har laget - men det var et kort som helt klart skilte seg ut for meg! Har kommentert det aktuelle innlegget.

Link til candyen din legger straks ut i bloggen min.

Orli sa...

OMG... What a great candy...
please say you'll sand it everywere...
Hope i have the chance to win it
Thank you
Orli
my blog

Franca sa...

Congratulations and all the best for the future!!!!
Lovely candy

Greetings from Germany

Hege-Annie Simonsen sa...

Gratulerer med alle de 10.000 besøkende! :) Er innom jevnt og kikker hos deg, men ikke så mye i det siste, pga. eksamenstid.

iler over til egen blogg og poster et innlegg med bilde og link, slik at flere kan hive seg med og prøve lykken her! Ha ei god helg! :)

Takk for sjansen til å vinne. Delta gjerne i min blog candy som også pågår fram til 1. juni. :)

Randi sa...

Gratulere med 10 000 besøkende.

Kom tilfeldig over bloggen din og den flotte blog gandyen, og den må jeg slenge meg med på.
Har lagt bilde og link i bloggem min. Utrolig fint det du lager.

Nancy sa...

10.000 besøkende:O) Det er kjempe bra! Det var ikke lett å plukke ut en favoritt blandt alle se flotte kortene dine, så jeg endte opp med to. Et "gammelt" kort 1. april, og Enda et sort og hvitt kort 23. feb.
Koselig det du og barnebarnet ditt har laget:O)
Flott blog cany, takk for mulighet til å delta!
Klem, Nancy.

Trine sa...

Hei!
Gratulerer med 10000!
Det er første gangen jeg er inne på din blogg, å kommer uten tvil tilbake! Her er det utrolig mange fine kort! Elsker Spesielt de i vintage stil. Men det kortet som sjarmerte meg mest av alt, var kortet til Maja!
Jeg vil med glede være med på trekningen på denne candyen, å legger ut en link til siden din nu i denne stund!
Ha ei fin 17. mai helg!

Astrid sa...

Hei Kari,
Gratulerer med 10 000 hits!
Jeg har laget en link til candy`en din på min side. Takk for sjansen til å være med på denne flotte candy`en! Du har laget så mange flotte kort og jeg liker stilen din! Synes det er litt vanskelig å velge bare ett…... Mine favoritter er uten tvil : "Bryllupskort" og "Dagens kort er grønt". De var utrolig nydelige!! Ønsker deg en riktig god helg og 17-mai feiring.

Klem,
Astrid

Natalie Z sa...

Congrats on your 10000 hits!!
You have a wonderful blog.
I've linked your candy on my sidebar under the section "Blog Candy". http://fifishobby.blogspot.com/
And I'm your Follower!
Thanks for the chance to win!

Hugs Fifi.

Astrid sa...

Gratulerer med 10 000 treff! :)
Super bloggcandy, takk for at jeg får delta! Veldig fine kort du lager, mye inspirasjon.

-Aina- sa...

for en flott blogg du har!!
har lagt ut bilde av den lekre candyen og link til bloggen!

Sissen sa...

Gratulerer! Jeg har linket til bloggen og candyen din fra menyen min, med bilde :)

Marianne/skorpionen sa...

Gratulerer med 10 000! Ikke rart at du har mye besøk for du lager utrolig mye lekkert og jeg elsker å se det flotte du tryller frem hver gang!
Herlig blogcandy som jeg gjerne er med på og jeg har lagt ut bilde og link i bloggen min.

Ha en god helg og en flott nasjonaldag!

Klem
Marianne

Marit sa...

Hei på deg og gratulerer med så masse besøk i bloggen din!
Men det er slett ikke noe rart at de som er inne og kikker kommer igjen og igjen, for det var mye lekert der!
Likte veldig godt bryllupskortet jeg!
- og jeg vil selvsagt være med på trekningen!
Hilsen Marit

Hanna sa...

GRATTIS till 10.000 besökare! :o)
Har precis hittat din blogg, och jag måste säga att du gör helt fantastiska kort!
Hmm, kan inte riktigt säga vilket jag tycker är finast, allt här på din blogg är otroligt vackert, men jag fastnade en lång stund vid det gröna kortet några inlägg nedan! ;o)

Och vilken Candy! :o)
Vilket jobb du lagt ner.
Lägger ut en bild och länk i min sidebar om några minuter! ;o)
Önskar dig en riktigt trevlig helg!
Kramar från Hanna

SannaS sa...

Congratulations! What a fab candy! Love your work! =)
Hugs, SannaS

Annelies sa...

Congratulations on the hits! I'm a follower and here's my link . Thanks for a chance to win and have lots of fun blogging and creating in the future! Greetings from Belgium, Annelies

cindersmcphee sa...

lovely blog I adore your wedding layout.

Anonym sa...

Gratulerer med mange besøkende på bloggen.
Jeg synes du lager lekre kort.
Elegante og flott pyntet, det er ikke mulig å kåre en klar favoritt her.
Det ligger linker deg i min blogg og bilde. Ellers komenterer jeg heller i enkelte innlegg, en å skrive komentarer om verkene dine her.

Unknown sa...

Gratulerer så mykje! Eg er jevnlig innom i bloggen din og titter. Legger inn eit innlegg om bloggen din i min blogg.

Solbjørg

Meche sa...

wow lovely blog candy! i dont have a blog yet (i can wait to start one..) but i will tell my friend about your blog candy :)
Hugs,
Meche

p.s: this is my mail if you need something: mecheche@gmail.com

Aina sa...

Gratulerer så mye med over 10 000 besøkende! Og når jeg ser hvor mye flott du lager, så er det ikke noe rart at så mange besøker bloggen din :O)
Å plukke ut ett kort, er ikke enkelt. De er jo så nydelige alle sammen...Men hvis jeg må nevne noen, så må det bli det grønne og det røde. De falt jeg pladask for :O)

Enköpings Pyssel sa...

Stort GRATTIS till alla besökare!!!
Jag tar mer än gärna en lott i utlottningen :)

Kram Ulrica

http://ulrica.org/?p=1330

Hildegunn sa...

Gratulerer så mye med over 10 000 treff i bloggen!
Denne lekre candyen vil jeg veldig gjerne være med i trekningen av!

Og så masse lekkert du har laget, takk for titten. Jeg skal garantert innom deg igjen!

♥ Mys ♥ sa...

Gratulerer med 10.000 besøkende:)Du lager utrolig mye fint og det er en fryd å titte i bloggen din. Vanskelig å velge et kort, men det grønne fra 18.04 var nyyydelig *Ü* Har lagt link med bilde i bloggen min:)

Ina Emilie sa...

Gratulerer så mye med så mange besøkende i bloggen din. Selv er jeg helt ny når det gjelder blogging, men har lenge fulgt med på flere blogger, deriblant din. Nyyydelig det grønne kortet ditt :)

Teres sa...

Grattis! Förstår att du har många besökare. Du gör fantastiskt fina kort med en härlig gammaldags romantisk känsla som jag gillar.

Mitt personliga favorit kort är det gröna kortet som du gjorde för ett tag sedan.

Vill gärna vara med i utlottningen av ditt blog candy och länkar till dej från min blogg:
http://teresrundkvist.blogspot.com/

Väldigt generöst blogcandy med otroligt fina saker. Älskar framför allt stämpeln och skulle bli så glad om den fick bo hemma hos mej;)

Kjerstin sa...

Nå har jeg fulgt meg deg helt si jeg begynte å blogge, så du er blitt en sånn "kjent og kjær" som jeg alltid må inn og se på nye oppdateringer hos ;)
Gratulerer med alle (nå) over 11000 hits!!
Du er med i bloggliste og nå i candy-allerten min! :)
Super candy - I'm in! :D

RitaK sa...

Så artig da, klart jeg vil være med i trekningen, så nå krysser jeg fingrene for at det blir akkurat meg!!!
http://ritaskosekrok.blogg.no/

saripari sa...

Grattis till alla besökare!

Jag har lust att börja scrappa kort (har hittills bara försökt mig på LO:s) och surfade runt i jakt på inspiration och hittade det i din blog. Väldigt fina kort du gör!

Vill gärna vara med i utlottningen av ditt blog candy.

Mrs X sa...

Grattis till så många besökare!! Jag tar gärna chansen att vinna en så fin blog candy! :)

Karen O sa...

Gratulerer med 10 000 besøkende! Ikke så rart da med tanke på hvor mye fint det var her inne! Jeg er helt stum av beundring!
Har lagt inn bilde og link i bloggen min. Kjempe flott candy!
Og så har jeg lagt deg inn på lista mi over blogger jeg besøker, håper det er greit:)

Krysser armer og bein!

Kortmanitove sa...

For en utrolig flott Candy du har lagt ut! Liker stilen din veldig godt, litt sånn vintage... prøver meg litt på det jeg også.
Jeg vil gjerne være med i trekningen din... Bilde og link skal legges inn nå!

Berit sa...

Gratulerer med masse besøk!!
Du lager masse flotte kort og fortjener absolutt masse besøk og kommentarer!!

Har lagt til candy'n din i bloggen ming og skal nå kommentere litt her hos deg ;)
God helg!

Klem

Renate sa...

For en lekker Candy du har gående da.
Min absolutte favoritt er helt klart det kortet som Maja og bestemor har laget, men utenom det så likte jeg dette veldig godt: http://kariskrok.blogspot.com/2009/04/enda-et-rosa-kort.html

Har linket til deg fra min blog.
Ha en super dag videre.

Christine sa...

En fantastisk blogcandy du har lagt ut, Kari :)
Og for noen flotte kort du lager, masse herlig inspirasjon :)
Det er vanskelig å finne noen favoritter her, men jeg falt veldig for "Maja" og det grønne gratulasjonskortet: http://kariskrok.blogspot.com/2009/04/dagens-kort-er-grnt.html

Linker til bloggen min.
Ha en fin dag videre!!

Anne sa...

Her var det jammen meg lenge siden jeg har vært. Må jo bare rett og slett legge deg til i min blogg for denne bloggen oser jo av inspirasjon i alt det flotte du lager.

Vil gjerne være med i blogcandyen din.

Utrolig inspirerende blogg

Anne Gerd sa...

Gratulerer så masse med så mange besøkende. Du har jo lagd utrolig flotte kort da;o) Er litt svak for lilla...men det er nok vanskelig å si hvilket som er finest. Og en flott candy - som jeg linker opp hos meg:-)

Unknown sa...

Jeg syns du lager masse fine kort, jeg, så det er jo en fryd for øyet!!

Jeg er gjerne med på candy!

Laila sa...

Gratulerer med 10 000 treff på bloggen din, vel fortjent når jeg ser så mye fint du lager :)
Raus candy har du lagt ut også, klart jeg vil være med på den, legger ut link med det samme.
Ha ei flott helg :)
Hilsen Laila

Hege sa...

Gratulerer med så mange besøkende:)
Du lager veldig mye fint! Legger link på bloggen min med en gang - flott candy!!!

Gry-E. sa...

Gratulerer med 10000 treff. Det er flott.
Har sett inn bilete med lenkje på bloggen min.
Synest korta dine er veldig fine - du har ein stil som tiltalar meg:-)
Trur eg likar det brune frå 1.april best.

AbcHobby.it sa...

Congrats on your hits!! thanks for the chance, yummy candy! I've left a link on my candy box

hugs from italy
elisabetta

Siw Eldhuset Hansen sa...

Oi oi oi så mange besøk da gitt!! Flott blogg du har og så morsomt med masse kommentarer:) Nydelig candy som jeg gjerne er med på:)

IrinkaKartinka sa...

hi!
I congratulate the success!
I wish to remain at the top of the wave!
my link here:
Irinka Life: РАЗНЫЕ ВКУСНОСТИI will hope for good luck.

Naoual sa...

Congrats on your 10.000 hits!
Thank you for a chance to win, I'm going to put a link to your candy on my sidebar.

xx naoual

Velkommen til mitt scrappehjørne sa...

Gratulerer med SÅ mange besøkende!!! Det er helt umulig å velge en eller to favoritter blant alle de nydelige kortene du har laget!!! :-D

Jeg har linket til deg i bloggen min :-D

Unknown sa...

Gratulerer så mye med over 10000 besøkende! Utrolig mye lekkert du har laget, så det var vanskelig å velge, men likte veldig godt dorullkortet fra 12. mars og bryllupskortet :)

Carole RB sa...

Hi Karis
Congratulations on your 10 000 hits. You have a nice blog candy. I hop it's open to everyone. Thanks for a chance to win!

salvie sa...

Hei Kari! jeg kom tilfeldig over bloggen din .Det er jeg glad for.For her var det mange flotte kort som ga meg inspirasjon. Så har du en flott blogg candy jeg også gjerne vil være med på! Har skrivt om den i høyre blogg roll på min blogg. Ha en fin søndag:D

hobby-o-presenter sa...

Grattis !!!!!
10.000 besökare ja det dröjer innan man får så många
Kram Lotta
www.lottaslillakrypin.com

Sianba sa...

Gratulerer med 10.000 besøkende! Du lager virkelig noen herlige kort! :-)
Link og bilde ligger alt i bloggen min :-)

Annita sa...

tillykke med de 10000 besøgende. Er første gang jeg er her, men jeg kommer helt sikkert igen for du har utrolig mange flotte ting. knus Annita min blog

livmme sa...

Gratulerer med så innmari mange besøkende! Men det er en kjempelekker blogg, så jeg skjønner det godt. Legger deg til i min blogliste.

Iselind sa...

Så utrolig mye fint du lager. Veldig inspirerende. Og blog candyen din ser veldig fristende ut, så jeg vil gjerne være med i trekningen. Du er nå på candy listen min.

Iselind

Victoria sa...

Flotte kort du lager!! Liker spesielt godt kortene ved vintage stil!!! Har lagt link i bloggen min samt kom. på et av kortene! Flott Blogcandy!!

Jaana sa...

Great blog and fab candy! Congrats on the hits too..Happy to put you on my blog..
Jaana

marit sa...

Maasse flotte kort du har!
Å nydelig bloggcandy!
Jeg deltar gjherne i treknig om den!

Ida / Little sa...

Hei Kari, gratulerer så mye med 10 000 besøk, det er velfortjent! :) Her er det alltid noe lekkert å finne! Har laget en liten boks på siden av bloggen og legger ut ekstra link i neste innlegg om deg :)

Ha en strålende dag :)

Stor Klem Ida

Lilla sa...

Gratulerer med så mange besøkende, måtte det bare bli flere med dagene som går! Fantastisk blogcandy, og jeg håper virkelig at jeg vinner! Vil også si at jeg så noen av de siste gorjuss kortene du har laget, de er bare nydelige, spesielt de to lilla :) Ha en fin kveld videre!

Unknown sa...

congrats on a lovely blog and thanks for the chance of winning such onderful candy will pop off an dlink you.....great blog..hugs sassyxxx

Steph Sullins sa...

Sweet blog candy! Congrats on all those hits!:)

Steph

Stine sa...

For en herlig blog candy :) Og gratulerer med så mange besøkende! Du lager utrolig mye flott! Gleder meg til å se mer. Har seff lagt en link til siden din på min blogg :)
Ha en fin dag videre.

Stine

Anne Grethe sa...

Litt av et jubileum - 10.000 besøkende -gratulerer! Du har utrolig mange nydelige kort - skal jeg velge meg en favoritt, må det bli det lilla m/ei lita tulle på ;-)
Blog candyen din er bare helt nydelig og skulle ønske jeg ble den heldige utvalgte da jeg aldri har fått noen blog candy tidligere.
Klem Anne Grethe

Pysslingen sa...

Grattis till så många besökare... själv är jag nybörjare jag...

Har länkat upp dig i högerkanten...

Snuppelure sa...

Gratulerer med 10.000 besøkende :)
For en utrolig lekker candy :)
Digger de nydelige vintage kortene dine bl.a :)
Ha en kjempefin kveld :)

Mephisto sa...

Oh i love the Roses! Fab Candy from you.
I have posted it on the Sidebar on my Blog Greetings
Domi

Lene`s hobby blogg! sa...

hei hei.
Gratulerer med så mange besøkende:) Her er det mange som gjerne vil vinne den nydelige candyen din, å det vil jeg også..:) Har linket din blogg på min side.

Klem fra Scrappelene.

Tanya sa...

Hi, Kari!!!
Congrats on your hits!!!
I love roses, but in Israel them don't sell it (is a pity)
Thank you for the chance to win...
Welcome to my blog - http://karysoltany.blogspot.com/

Masha Nemova sa...

Hi!!!i've wrote about your candy herу
http://maryashevchenko.blogspot.com/2009/05/blog-post_29.html

with love from Russia :)
Marya

Elena Litvinova sa...

Congratulations! really want candy. I'm from Russia-lucky?

http://didelis.blogspot.com/2009/05/blog-post_31.html

Эланор-limyr sa...

Oh! =) It's almost a wonderful garden in your candy! Congraulations and thank you for o pleasant chance to win! =))
Here is a post in my blog: http://limyr.blogspot.com/2009/05/blog-post_5499.html

Lisbet sa...

Gratulerer med så mange besøkende KAri.
Du har en flott blogg og lager nydelige kort. Har deg under blogglisten min slik at jeg ser det når du oppdaterer bloggen din.

har linket til candyen i bloggen min og det er jo lov å håpe at det for en gang kyld går lykken til meg.

ha en fortsatt flott pinsedag.

Scrapy33 sa...

Congraultions on your 10,000. What a great Blog Candy

olia sa...

Congratulations Kari on your 10,000 hits.
http://olia201.blogspot.com/

helen og gutta sa...

gratulerer så mye med alt besøket, vel fortjent. det var utrolig masse flott å se her hos deg,