tirsdag 13. juli 2010

Rosa og roser i overflod :-)

Her hadde jeg brukt lang tid og skrevet et lengre innlegg om fargebruk og balanse av elementer på kortene mine, og når jeg skal publisere oppdager jeg at jeg har lagt det i testbloggen min :-( Klipp og lim fungerer dårlig på blogger, så da får det bli et vanlig kort innlegg - kanskje like bra :-)
Mønsterpapir fra Prima (det rosa) og 3ndy (det turkise med skrift på), bilde fra nettet, blonde fra Kikkut, glassdråper fra Magnolia, blomster bl.a. fra Wild Orchid Craft, og så må jeg nevne de to små brads'ene fra Bazzill - slike er det jammen lenge siden jeg har brukt!
Kortet passer til følgende utfordringer:
"Rosa med roser" hos Anonyme Scrappere og
"Say it with flowers" hos Wild Orchid Challenges.



13 kommentarer:

Knerten sa...

Så nydelig kort, Kari. Flott med den detaljen fra kjolen som du tar iegjn i papiret under motivet; nydelig :-)

Teresa sa...

How beautiful are your works! are very sensitive!

Janne-Lise sa...

Aldeles nydelig kort du har laget her. Likte oppsettet, det rosa og ikke minst rosene :)

Ha en flotters tirsdag Kari :)

Mette sa...

Nydelig kort! Flott med rosa og roser!!
Klem Mette

Stampin Mindy sa...

Very beautiful. I love the vintage feel and all those flowers. Gorgeous card!

Thank you for joining us at our first challenge at Wild Orchid Crafts!

Hugs, Mindy

mettepip sa...

Nydelig som vanlig fra deg Kari!
lekre farger, og flott med det som kontrast!
Ønsker deg en fortsatt fin sommer!
klem fra
Mette

Gry-Beate sa...

Så nydelig et kort!! Kjempe flott med alle rosene, elsker de!!

;0)Gry-Beate

Maria sa...

Nydelig! Du lager virkelig mye nydelig Kari! Sitatkortet med Wergeland-teksten rørte meg, har noe med oppvekst og barndom å gjøre....
"Slik som kjærlighet vekker deg, slik lyt dagen din bli".
Fortsatt riktig god sommer til deg.

Klem fra Maria:-)

Trudy sa...

What a sweet card! The image is just too adorable! Love your papers!
Hugs Trudy

Aina sa...

Åh, så nydelig! :)

Anne sa...

Så nydelig, og masse herlig pynt. Takk for at du deltar hos AS.
Klem fra Anne.

Oxana sa...

Kjempenyyyydeligt kort, Kari!
God helg og klem fra
Oxana

Christina sa...

Så masse lekkert.
Nå har jeg kikka gjennom bloggen din og jeg liker stilen din veldig godt.
Fargene og vintage med blonder og blomster. Supert